Don't ever say you're lonely

Kom hem för lite mer än en timme sedan. Hade oförberett spanska hörförståelse och jag lyckades få ett C. Har inte haft mer än D innan så det kändes grymt! Efter lunch var det dags för Hälsa Våren. Vi stod och hummade med i låtarna (vi glömde texten, haha). Efter det skulle hela högstadiet ha dragkamp. Tror ni inte att jag hoppar in i sista omgången? Jo, självklart skulle jag göra det! Vi förlorade och det kändes riktigt surt faktiskt.
 
Vet ej vad som händer idag. Har svin ont i halsen så får se vad mamma säger om det! Men här får ni Union J's första singel! Är sjukt stolt över killarna då jag har följt det flitigt sedan de var med i X Factor UK i höstas. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback