Aj...

Har knappt fått i mig någon mat nu på eftermiddagen. Lite mat och sedan några jordgubbar typ. Magen bara värker och värker. Funderar på att gå ut i vardagsrummet, hämta en film och sedan lägga mig i sängen och somna till den. Har världens sovmorgon imorgon också så det kommer bli skitskönt! Nu fick jag ont i huvudet också.
 
Ikväll har jag vart så uttråkad. Har bombat sönder tumblr känns det som. Jag har ingenting att göra. Och imorgon flyttar mamma. Kommer bli så skönt med ett stort rum. Jag får dessutom det störta. Mwah! Imorgon sover jag inte ensam igen. Tycker faktiskt det är mysigt att sova med andra. Även om Hannah, Carro och jag trängdes som bara den gick det bra. Vi lyckades nog inte putta ut Hannah. Hihi. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback