16

Åh, vad jag mår bra. Pappa väckte mig med frukost på sängen och det var så himla gott. Sedan åkte jag som vanligt till skolan och alla typ skrek grattis på första lektionen. På spanskan sjöng de för mig och det vart otroligt pinsamt. Eftersom att det var håltimma gick vi hem till Hannah och åt + så kollade vi på Grey's Anatomy. Det var ungefär som vanligt i skolan efteråt. När jag kom hem så kom min farbror förbi med min present som var en ur cool mask!
Hemma hos mamma så firade hon mig med våfflor och rulltårta (även om tårtan kanske inte var det godaste jag smakat). Men jag är så nöjd med min 16-årsdag och alla underbara presenter som min släkt har gett mig. Snart så övningskör jag också. Vart tog tiden vägen?
 
Så här trött ser alltså en 16-åring ut. Och jag är otroligt lik min fader på denna bild!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback