X Factor morgon

Ligger just nu i min soffa och studerar mina katter när de springer runt här. Vaknade utav att jag kände igen en röst på tv. Då visade de en snutt från Göteborgs audition till X Factor. Jag är ganska glad att jag försökte göra mig så osynlig som det bara gick.

I alla fall så är jag fortfarande förkyld och ganska trött. Igår när jag kollade runt på nätet så hittade jag en video på Simon Cowell. Han sa vilka artister som hade "The X Factor". Visst, han kan inte säga alla i hela världen. Men några av de han sa, de är mina idoler. Allmänt tycker jag att folk som inte kan musik ska sätta sig ner och HÅLLA KÄFT! Om jag inte gillar någon, då säger jag det inte högt. Jag kan säga "jag tycker inte om personen låtar" den enda jag har sagt "han kan inte sjunga" det är till Håkan Hellström. Men det säger jag bara till mamma, oftast. Men när ett band, en tjej, en kille etc. har flera miljoner fans, då kanske man ska tagga ner lite. Du behöver inte säga att de inte kan sjunga, för de kan de säkert. Du behöver inte tycka om musiken de gör, men de kan nog allt sjunga.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback