What I feel

Ibland får du dig en tankeställare. Du orkar inte alltid hålla tårarna kvar, men ibland går det. Mina nära och kära vet att jag har gått genom väldigt svåra tider de senaste åren. Jag har inte alltid mått så himla bra men jag har försökt att se glad ut. Att göra det, det är att vara stark. När jag ser någon som försöker slå genom kändisvärlden, eller befinner sig där, och berättar att de har haft det svårt. Det bevisar för mig att om jag verkligen kämpar, då kan jag bli något. Oftast är det de som har haft det svårt som orkar kämpa. Vi har kämpat länge och vet hur mycket vi orkar. Det ger mig mod att våga göra saker av mitt liv. På grund av detta klarade jag av att söka till X Factor i februari. Även om jag inte gick vidare, så vågade jag. Jag vågade ställa mig på scen inför hela skolan och sjunga. Det spelar ingen roll om jag stod och skakade, jag gjorde det i alla fall. 
 
Om du har ett mål, gör allt för att nå dit. Jag ska göra allt för att ta mig så långt som möjligt. Även om det tar mig hela livet, så ska jag aldrig ge upp. A QUITER CAN NEVER WIN, A WINNER NEVER QUIT. Det är en utav mina motton i livet. Jag har haft väldigt svårt för mig att ta till mig bra kritik. Det är svårt för mig att tro på människor när de säger att jag är bra på något. Mitt självförtroende är så lågt men jag kämpar varje dag med att få upp det till topp. Genom att ha på mig de kläderna jag gillar, det är en bit på vägen. Att lyssna på musik jag älskar utan att bry mig om vad andra tycker. Jag fangirlar, SO WHAT? Det är den jag är. Om folk inte tål mig, synd för dom! Jag har bestämt mig för att inte bry mig. Folk kan säga vad de vill, det är mitt liv och jag lever det hur jag vill. 















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback