Orientering

Mina fötter gör ont! Slutade för ungefär tjugo minuter sedan och jag är ganska trött. Det här är den tidigaste dagen vi slutar, alltså slutar vi sent varje dag! Vi slutade med orientering och dum som jag är glömde jag min medicin i skåpet så jag kunde inte riktigt springa. Dock var det bra eftersom att jag fick hjälpa Yomna lite.

Dagen har vart ganska lugn, bara tre klassrums lektioner. Ganska skönt att ha så lugnt på fredagar! Men nu ska jag njuta lite av solen i alla mina lager av kläder. Har grymt mycket kläder på mig eftersom att omklädningsrummet inte var öppet struntade jag i att byta om. Jag är har ju inte sprungit men jag kommer vara ganska varm när jag kommer hem, kul!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback