I won't need you

Jag. Är. Sjuk. Riktigt förkyld. Förra veckan var jag i Stockholm med en förkyld Cassie, när jag åkte på läger var det några som var snuviga där, mamma var sjuk när jag kom hem och sedan var det flera i klassen som var sjuka på ett eller annat sätt. Därför är jag sjuk nu, verkligen kul! Det är alltid så här i början av ett läsår. Alla sjukdomar kommer och en hel klass blir sjuk. Varför är det så här egentligen? Varenda år i början av läsåret åker jag på en förkylning, och när jag blir sjuk är jag som en man. Jag klagar över allt, jag har ont i kroppen, jag drömmer om rosa moln, etc. Idag såg jag i syne? Sant, jag såg glittriga blixtrar som åkte mot mitten eller hur jag ska förklara det. Dessutom har jag feber, så jag trycker i mig massa huvudvärkstabletter då och då. Jag tycker synd om den som är med mig när jag är sjuk, vilket för det mesta är mamma. 
 
Men idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade hyfsat tidigt för att vara jag. Åt lite mat och sedan har jag suttit vid datorn. Mamma drog med mig till affären i mina mjukis, min hoodie, mina sneakers och min snapback. Kände mig allmänt SWAG. Ja, det där var ett skämt! Men lite cool kände jag mig (inte överhuvudtaget). Har börjat planera massa inför bloggen som jag ska försöka börja med så fort som min förkylning är över. Det kommer bli så grymt kul och jag hoppas att det blir bra utav det hela. Inte säkert, men jag hoppas det i alla fall. Nu ska jag fortsätta att se ut som ett miffo och kolla mina kära youtube videor! Det är så här det går när man inte har läxor och är sjuk. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback