As loud as it can go

Nu blev en trött tjej helt plötsligt väldigt pigg. Jag hade inte kollat posten på hela dagen och insåg att, idag skulle min One Direction singel komma. Om jag ska vara seriös så flög jag, allvarligt talat, ut ur mitt rum och till posten. Där låg det ett cdon.com paket och jag slet upp det. Där i låg min skiva och jag tog ett litet glädjeskutt. Hipp som happ var låten inne i datorn och nu spelar jag den på högsta volym. Det bästa är att det är mammas favoritlåt, så jag kan spela den hemma! Men i post högen låg det även två broschyrer, från två olika gymnasieskolor. Jag insåg att om fyra månader, då ska jag ha sökt. Snacka om ångest! 


men hallå däääääääärrrrrrrrrr

2012-12-17 // 10:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback