It's Becky G

Jag bara måste tipsa er om den här tjejen! Hennes namn är Becky G. Jag har nämnt henne förut när jag skrev om Cher Lloyd's Oath där Becky rappar. Becky är i min ålder och hennes karriär är verkligen på väg upp. Just nu är hon på Justin Bieber's turné tillsammans med Cody Simpson eftersom att hon rappar på just Cody's låt Wish You Were Here. Hon rappar även som sagt på Cher's låt Oath och nu har hon även fått en riktigt bra grej. Hon gör ledmotivet till Hotel Transylvania där flera kända skådespelare gör rösterna till de olika figurerna. Vem är inte med på låten om ingen mindre än Will.I.Am. Denna tjejen är femton och är så grymt begåvad. Kom ihåg vem som berättade om henne först!
 


Försök nu<3

2012-10-28 // 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback