Gymnasium och releasefest!

Blir inte mycket bloggande just nu. Jag vet om det men jag har faktiskt inte haft så mycket tid. Jag praktiserade i två veckorstid och jag har vart ganska trött efter de passen, plus läxor på det. Men kom tillbaka till skolan den här veckan, som har flytit på ganska bra. Imorse var jag på en gymnasieskola som jag har vart ganska intresserad utav men nu är jag inte lika säker, faktiskt. Tycker det var grymt bra att vi faktiskt får åka ut så och kolla runt lite. 
 
Jag är så himla stolt över mig själv. Har blivit klar med alla läxorna som ska lämnas in förhand imorgon och jag skriver på de som kan skickas in via datorn. Men jag måste nog sluta snart, börjar bli ganska trött och jag behöver min sömn för att orka med min fredag! 
 
Ikväll var jag även på min första releasefest för en restaurang/pub. Jag bor i samma hus som den och jag kan säga att det såg riktigt bra ut. Bra personal, fint inredat och menyn såg riktig proffsig och maten var inte heller dålig. Stannade dock inte så länge på grund av just mina läxor. Men det blir nog så att hela familjen går dit och äter snart, man måste ju prova! Dessutom har man gått förbi stället i flera månader och väntat på att det ska öppnas. Men nu måste jag avrunda och jag ska skriva lite mer på min svenska inlämning. Får se om jag orkar upp imorgon för att göra no:n. Annars får det bli imorgon eftermiddag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback