Woop woop

Står just nu och väntar på spårvagn. Matte prov imorse, hann inte svara på de två sista frågorna vilket stör mig otroligt mycket! NO, Engelska glosorna gick prima och fick reda på att förra veckans resultat var alla rätt! Svenska gjorde vi ett oförberett Nationellt proc, som en slags förberedelse. Blev även klar med min bokrecension idag och jag fick B! Fatta hur glad jag blev! SO, ja, sedan läsning. Ganska skönt ändå!

Men som sagt väntar jag på spårvagnen. På en timma hann jag äta, städa, byta om, sminka om mig. Fattar inte hur jag hann men ja, skitsamma. Är i alla fall på väg till en fritidsgård som ligger ganska nära skolan. Har vart där typ tre torsdagar i rad nu. Vi har grymt kul varje gång också! Idag blir det lite annorlunda, så det ska bli kul.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback