Let's start over

Halli hallå!
Blev tyvärr inte så mycket bloggande. Mest för att jag faktiskt inte gjorde så där jättemycket. Sitter just nu och väntar på maten, och gör läxor. Fryser som bara den gör jag också. Funderar på att koka lite te sedan efter maten, puh! Vart otroligt trött hela dagen. Var väl halvdöd lagom till no lektion, med huvudvärk också. Hade jag inte fått i mig huvudvärkstabletten så hade jag fått värsta mirgänen. Har inte fått något fall på länge, men det var ganska nära! Men nu kom min underbara mamma med en kopp te till mig. Gud, vad snäll hon är. 
 
Ska kanske ut på äventyr i helgen också. Så grymt taggad ifall det blir av eller inte! Man får ju hoppas, men om så måste jag plugga sten hårt hela veckan. SUGER!
 
(Och ni behöver inte stalka mig på Änglagårdskolan, går inte ens där!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback