Ikealand

Hoppsan sa! Insåg att jag kunde typ allt som behövdes pluggas så det blev inte så mycket mer det. Bestämde mig istället för att ta en väl förtjänad dusch och så gjorde jag. Min pappa bjöd på en väldigt god middag! Försökte att vinna biljetter till Swedish House Mafias konsert - bara för skojs skull - men det gick väl sådär. Kommer inte fram, men det kvittar. Det är inte inte direkt så att jag har varken pengar eller tid för att bege mig till Stockholm, även om jag skulle vilja. 
 
Vi bestämde oss hipp som happ att åka iväg till Ikea och spana in lite saker. Var helt hyper men Ikea är rena sömnpillret. Blev riktigt trött och vi gäspade nästan ikapp. Men fick en liten trevlig överraskning. Har fått en liten ny familjemedlem i London. Så himla gulligt! Ah, pluttis!
 
Men nu ligger jag i min säng och försöker trycka ur mig mina fantasier, som då ska in i novellen. Inte direkt lätt men ja, har jag nu gett mig in på detta får jag väl försöka att fortsätta? Men jag kommer i alla fall inte att byta till elvan fören efter klockan elva. Den film jag hatar mest och har gett mig min skräck för utomjordingar visas nämligen. Innan ska de självklart komma och säga att filmen är verklighetsbaserad? Tack för den! Den kanske inte är så jätteläskig men jag pallar NÄSTAN inte av Scary Movie. Okej, kanske en överdrift men jag har faktiskt tyckt att den var läskig. Då fattar ni nog? Däremot klarar jag av typ Harry Potter, Twilight, Hunger Games, etc. Blod har jag inga problem med, men skräckfilmer, nej tack!
 
Nu ska jag snart försöka sova tror jag. Vill komma upp hyffsat tidigt så jag kan fixa den frisyr jag planerat. I'm a weirdo, I know. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback