All these little things

WOHO! One Direction's nya singel från den senaste skivan är äntligen ute. Little Things skrevs av Mr. Ed Sheeran när han var bara 17 år. Låten handlar om en kille som berättar för sin flickvän att alla de brister som hon ser, de ser han inte. För honom gör de henne till den hon är och han älskar henne ändå. Låten har fått massa tjejer runt om i världen att faktiskt känna sig vackra. De nämner några av de bristerna jag känner men så fort jag lyssnar på låten så mår jag så himla mycket bättre. Videon är simpel. Inget spektakel. Bara killarna. En perfekt video till en sådan här låt. 
 


amanda

Hejsan läste på din novell blogg (as grym BTW) och jag undrar hur man fåe tag på biljetter? :))
Är eller har blivit ett litet 'fan' av de och vill åka oxh se de live. Haha var halvt hyper i tv soffan när de kom in i tv rutan igår. Xd
Kram !

Svar: Man får köpa biljetter på ticnet.se eller livenation.se dock är jag osäker på om det finns biljetter kvar. Om det nu finns så kan man nog bara köpa de en och en. Om du vill gå med en kompis får du nog leta reda på någon som säljer biljetter. Hoppas du får tag i biljetter då! :)
Louise Burgos

2012-11-03 // 19:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback