Up All Night

Ni förstår inte hur lycklig jag är. Jag har underbara vänner och vi älskar ett fantastiskt band som jag ska se om typ åtta månader i London med bestie!

Vi träffades runt kvart över fyra och käkade, sedan ställde vi oss i kön och väntade. Vi hade skitkul, skrattade, flummade, tog kort, osv. Vi fick grymma platser också!

När filmen väl börjar dör vi allihoppa! De var så snygga och allt bara blev kaos. Ni kommer aldrig förstå vad jag känner för dessa killar. Jag har träffat de och då hade de inte haft någon turné ännu? De är mina ägodelar som jag aldrig kommer få. Mina diamanter i denna värld, allt jag har. Ni tror väl att jag är mongo i hela huvudet men en dag, en dag ska jag ha en riktigt konversation med de. Jag ska kämpa in i det sista, vad som än händer.



några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 // 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback