Opereras?

Är hemma just nu. Som jag skrev så har jag vart hos skolsyster eftersom att jag inte mådde så himla bra efter första lektionen. Var hos syster i en halvtomma och fick sedan gå på nästa lektion.

Har fått förklarat för mig att jag kanske har en sjukdom. Den är inte farlig på något sätt utan jag kan få väldigt ont i bli väldigt trött eller kanske till och med sängliggandes. För att de ska bli bättre måste vi gå till läkarn, de kollar om jag har och har jag den måste jag opereras. Men det är inget farligt så ni inte blir rädda, man kan absolut inte dö av det, man får bara väldigt ont.

Men sitter just nu med en SO inlämning. Gamla rester är aldrig kul men de måste göras. Dock har jag så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men jag klarar det här. Ska försöka att faktiskt bli klar med det häftet imorgon och sedan börja med Hemkunskap. Vi får se hur långt jag kommer iallafall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback