Glitter all over the room

När jag fick veta att jag skulle få se henne var mitt liv på topp. Hon får mig att tro på mig själv. Jag vågar vara mig själv på grund utav henne. Det är inte längre en förolämpning för mig att bli kallad Brat. Om någon kallar mig det är jag bara stolt. Hon kämpade mot alla odds, nu är hon på toppen. Så många som sagt till henne att hon inte kan, men hon brydde sig inte. Det känns som att hon klarar allt. Hon är min "Superhero". Jag är gärna en "Swagger Jagger" om jag har hennes stil. För den här underbara tjejen inspererar mig mer och mer, dag för dag. Hennes personlighet är så underbar. Hon bryr sig om alla, ser till att alla mår bra. Hon kan verka kaxig på scen, men det är hennes scen språk. Den röst hon besitter är så underbar och den ger mig gåshud varenda gång. Hon är vacker precis som hon är. Cher Lloyd är min största insperation.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback