Dagens

Hej på er alla!

Kunde inte blogga igår eftersom att jag var supertrött efter dagen. Somnade till och med två gånger och kunde sedan somna om på kvällen, plus i kanten på det!

Har ett jättestort sår under knät efter att jag slängde mig igår när jag agerade målvakt. Det pulserar hela tiden och är ömt så det blir ingen simning för mig idag. Dock så ska jag nog kolla på.

Hur mår ni alla då? Själv mår jag bra om man tänker bort såret och all träningsvärk. Håret är snyggt, kläderna sitter bra och jag är i tid!

Här får ni dagens outfit:
Tröja - JC
Treggings - H&M

Tänkte egentligen ha jeans men med tanke på mitt sår blir det ett par slitna treggings :)



Sofia

Hejsan! Allt bra idag? :)

2012-05-08 // 11:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback