Close my eyes to see in the dark

Måste tipsa er om TV11!
Jag älskar i stort sätt allt som visas där på kvällarna och somnar gärna till det.
  • På måndagar visar de Private Practice som är en "vid sidan om" serie till Greys Anatomy som jag även gillar.
  • På tisdagar visar de 90210 som är en uppföljare på 90210 Beverly Hills som visades på 90-talet.
  • På onsdagar visar de Glee för alla er som älskar musikaler.
  • På torsdagar visar de Ringer där Brigdet tar över sin tvillingsyster liv som tagit självmord.
  • Fredagar och lördagar kollar jag inte på någon speciell serie på elvan.
  • På söndagar visar de American Horror Story som är en slags skräckserie, jag som inte gillar skräck älskar denna!
  • Och som grädde på moset visas Big Brother alla vardagar och söndagar!
Så, nu vet ni vilka serier jag kollar på som visas på elvan. Tycker riktigt mycket att ni ska ta en titt på de här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback