Buy me some more

Tjena tjena!

Igår var jag ju ledig från skolan, så skönt! Låg i soffan större delen av förmiddagen, städade mitt rum, packade sedan bar det av till pappa. Pappa, Mari och jag satte oss på en uteservering, åt och väntade på cortegen.

När den väl kom var vi väldigt frusna så vi stannade inte så länge utan gick hem efter ett tag. Pappa åkte till jobbet så jag och Mari låg i soffan och latade oss.

Idag vaknade jag ganska sent men jag hoppade in i duschen, sedan gick vi iväg, köpte lite fika och satte oss i gräset. När vi suttit där ett antal timmar kom demostrationsparaden, sedan gick jag hem till mamma och bytte om.

Har pluggat lite men nu sitter jag och skriver på min "novell". Har verkligen ingen inspiration men jag försöker ändå. Får väl läsa lite av HungerSpelen istället. Annars får jag plugga lite mer. Har saker som verkligen måste bli klara innan sommarn, hatar det.
Vill ha sommarlov nu!

 

 



Hanna

2012-05-01 // 17:57:19
Hanna

Fortsätt med din novell, den e grym!:)

Btw fick du halsbandet i konfa present? Väldigt fint iaf Xx

2012-05-01 // 17:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback