Bästa dagen på länge!

Wow, vilken underbar dag!

Fick fixat lite på mitt spanska prov som blev fel förra gången jag gjorde det. Svenskan var helt lugn med bara att kolla på film, likaså engelskan. På SO:n hade vi mycket skratt och jag lämnade in en arbetsuppgift. Chicken nuggets till lunch klagar man inte direkt på, gympan var okej. Jag och Erik skrattade otroligt mycket på den lektionen av någon anledning. På tfm hade vi grymt kul så fort läraren lämnade rummet (jag var ej inblandad i något bus) och alla som gjort något blev påkomma så fort hon kom in.

Efter skolan åkte Carro och Hannah med mig hem, jag bytte om och de tog massa konstiga kort på sig själva? Efter det skildes våra vägar och jag mötte upp farmor, pappas kusin och hennes son. Vi gick vidare till ett litet ställe och åt, efter kom även min farbror och faster. Älskar när familjen träffas så här. Vi fick även planerat lite om vår Londonresa som sker i februari, kallt kommer det bli! Bu!

Nu försöker jag bli klar med det absolut sista innan imorgon då våra betyg sätts.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback