you are the only thing that I got right now

Jag tycker synd om mina grannar....
Eftersom att jag väldigt lätt får utbrott om mitt humör inte är på topp. Det har alltid vart så, men ja.
Själv gillar jag det inte eftersom att jag ofta får ont i halsen, får huvudvärk, och det känns som att mitt liv suger.

Men ja, försöker planera lite inför London resan med farmor vilket inte är lätt...
Vet ju knappt vad vi ska göra där förutom Cher konsert, åh. Bästa med hela resan nästan ju!
Har bestämt mig för att ha kul iallafall. Ska kräva farmor att hon ger mig min kamera. Hon har haft den sedan vi var i Cypern i augusti, smått panik?
Men jag måste göra massa skolarbete och skit innan jag sticker också, inte kul!
Vill verkligen komma in på ett gymnasium som jag sedan kan vara stolt över och då behövs det.
Men nog om sådana tankar.
Har ni hittat på något kul i helgen?
Ja, jag kommer nog inte göra så mycket iallafall.
Vill ut och slösa pengar men måste försöka hålla tillbaka lite. Men nu vill jag verkligen ha en sak, bara måste men mamma vägrar och den är billigare via internet? Arg kan man ju säga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback