X Factor

Var på X Factor inspelning både igår och idag, parkett båda dagarna! Igår blev jag helt till mig då jag träffa Mattias Andreasson! Barndomsdröm ju!

Idag var det grymt, vi satt allra längst fram, tog kort med Ison och Marie Serneholt och sedan... Ja, vill ni verkligen veta? Okej, nu ska jag berätta. Killarna i Youngblood skulle stå för avslutningen. Jag har inte alls tyckt om de, varför vet jag inte. Jag och Sofia planerade att springa fram bara för skojs skull. Så, när vi gör det och de kommer ut hände det något inom mig. Jag blev kär! De var sååååååååå snygga! Speciellt Simon och Oskar! Shiet, ni skulle sett hur galen jag var. Men det var inte bara jag, Hannah och Armina blev också galna. Asså, fy. Det borde vara oroligt. Sedan sprang Hannah runt och skrek "ÖGONORGASM!" ja, that's My friend!
Men iallafall, så när det var dags för signering sprang vi ut och ställde oss i led, jag kom hem med signerad skiva, signerade converse (jävligt pinsamt då de var svarta och jag inte hade strumpor på mig!) och en redbull.

Juste, vi såg Sabi utanför. Lite coolt ju. Pappa skratta åt mig när han såg mina skor, tror han blev lite små sur men jag sa att jag kunde köpa nya i London. Men vi får se! Är iallafall kär i Youngblood nu, typiskt mig.

Nu ska jag lyssna på Hungerspelen (ljudbok) och försöka sova så jag orkar upp imorgon till dagiset.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback