Melodifestivalen

Jag tänkte berätta lite om vad känner inför lördag då det är final i Melodifestivalen.
Självklart hejar jag på Danny Saucedo med hans låt Amazing.
Jag har alltid älskat honom och det är en självklart val för mig.
När jag lyssnar på låten så får jag en skön känsla, man vill bara dansa och sjunga med.
Låttexten är skön och det är en bra melodi till vilket behövs. Jag tror att alla åldrar kan älska den här låten.
Danny gör alltid sin egna grej och genomför det, ett extra plus i kanten är ju att han faktiskt dansar och sjunger samtidigt vilket kan vara väldigt svårt, prova om du inte tror mig.
Själv har jag sett Danny live och jag tycker att han är en helt fantastiskt entertainer, han har alltid en stor show liksom. Har ni förresten sett kläderna han har på sig? Såååå snygga!
Jag har faktiskt tyckt om Danny enda sedan han var med i Idol och då var jag ju inte så himla gammal. Har ni inte hört låten borde ni lyssna på den! Den är sjukt bra och svängig!
På lördag ska iallafall jag rösta på Danny och det tycker jag att ni också ska göra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback