hannah tha shit gäästbloggar :*

yooooooooooo!

kan börja med att säga att jag är Louise kompis Haaaannah!
som först kastade en macka bakom soffan, & sen massor av saker, ja jag är sjuk i skallen..
jag har tjatat på lollo i snart fleera timmar att hon ska skriva på sin novell, får fan damp snart.

jag vet inte vad jag ska skriva hehe. men jag vill forsätta med att lollo är en helt underbar vän, man får rysningar ibland, har känt henne i snart över 9 år & dem åren har varit suuuper!
hon kanske inte tycker detsamma om mig, då jag har ändrats väääldigt mycket, blandannat, min attityd, & allt sånt som kan förstöra saker, not funny..

men jaa, jag har luffat omkring med riktifa luffare idag, mina bebbes linnea & armina!
me jaa ha de..!
ni får några bilder jag har på min äckliga cepe data haha :D

MÅSTE BARA TILLÄGGA MED FEEETA BOKSTÄVER, JAG ÄLSKAR CHUCK BARTOWSKI & SARAH WALKER. VID RIKTIGA NAMN: ZACHARY LEVI & YVONNE STRAHOVSKI! ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DEM!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback