Underbart

Åh, jag har haft en underbar dag!

När jag vaknat gick jag ut på en snabb promenad med min hund, gick hem, fixade mig och sedan sprang jag iväg och träffade min vän Jacqueline. Hon är helt bäst och vi har vart bästavänner sedan vi var nio år. Vi köpte biobiljetter och sedan gick vi och satte oss på espresso house. Där satt vi i ungefär en och en halv timme och bara pratade. Det är så mysigt att prata med henne, verkligen! Innan bion börja ville hon köpa ett par shorts och det slutade med att även jag köpte ett fint linne.

Filmen vi såg var Snow White and the Huntsman. Den var riktigt bra och jag rekommenderar den verkligen! Spännande, gullig och action på samma gång. Efter filmen pratade lite mer och sedan tog Jacqueline vagnen hem. Min underbara styvmamma köpte hem sushi och nu ligger vi i soffan och väntar på att matchen mellan Sverige och England ska börja.

Ni får en bild på min nya tröja senare




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback