This is how they made me

Äntligen har jag lite internet på mitt rum. Ska snart packa ordning mina saker och röra mig mot mamma. Vädret ser inte direkt roligt ut men man måste ju. Får rört lite på mig med promenaden så det blir utmärkt.
Fick ett litet ryck och ändrade om lite i mitt rum. Flyttade på skrivbordet och rummet öppnade sig lite mer!
Nu ska hyllor köpas, en tavla, kanske nya sängkläder och lite mysigt till mitt fönster. Vill få mitt rum så mysigt som möjligt. Funderar även på att måla mitt skrivbord vitt om pappa tillåter det. Det är så himla fint med vita rum som har lite färg här och var. Får se om jag sätter upp posters eller inte. Kommer in i sådana stadier där jag vill ha hundra stycken på olika artister och ibland när jag känner "hur mesig får man vara egentligen?". Vi får se om jag bestämmer mig för att ha ett litet mognare rum eller inte.
Eller vad tycker ni?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback