Lenny Kravitz

Förlåt för dålig uppdatering.
I måndags hade vi som sagt tjejkväll. Vi åt, kollade film, snacka, dansade och hade allmänt skoj. Det ska bli tråkigt att inte ha några mer tjejgruppen i skolan men det är så det får bli.

Igår kom jag hem runt tio på morgonen, gick ut med min hund, kom hem och somna. Pappa väckte mig sedan och på kvällen var vi på Liseberg och såg Lenny Kravitz. Han var grym kan jag säga, allt var grymt, till och med förbandet!

Men nu ska jag städa mitt rum tror jag, sedan får jag gå hem till mamma och hämta bland annat mitt kamera stativ, I MISS IT!



Hannah

Louise, kan jag och Matilda sova hos dig idag, tjejkvöll?? Carro e på landet

2012-06-14 // 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback