I'm making my way over to my favorite place

Åh, vad jag älskar sommarlov! Det är så himla underbart och jag sov riktigt länge idag. Mamma och jag har mest legat i soffan och slappat, precis som man ska kunna göra! Har suttit och fixat med massa tidsinställda inlägg som redan sträckt sig genom halva Juli. Här blickar vi framåt. Jo, men det blir nog bra.
Igår hade jag och min styvmamma väldigt kul på Liseberg. Vi åt grymt god mat. Till förrätt åt jag ravioli och till huvudrätt åt jag entrecôte. Smakade även lite på hennes oxkind som jag sjukt god! Vi bestämde oss för att snabbt spela på ett hjul och tror ni inte att jag får stjärnvinst på första försöket? Vi valde grillen så att man pappa skulle bli lite glad! Sedan sprang vi runt och åkte lite, vi båda började hyperventilera i Göteborgshjulet. Åh, det var för högt och den gungade fram och tillbaka. Fast när den fortsatte att åka och vi kom upp igen var det mycket bättre. Sprang även på min fina vän Joanna innan vi skulle hem. Man kan väl säga att min dag var riktigt lyckad, även om jag var väldigt nervös på morgonen när vi sjöng.
Är det någon utav er som har fått sommarlov ännu?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback