I wrote two hundred letters I will never send

God Eftermiddag!
Jag låg i sängen och drog mig väldigt länge, måste bli ändring på detta! Ligger just nu i soffan och kollar runt lite på internet. Det är allt skönt att ha en bärbar dator. Bara ligga och slappa och kolla runt, ibland har man det allt bra.
Har inga direkt större planer för idag. Det enda jag vet att jag ska äta världens godaste mat till middag, nämligen sushi! Så himla gott att jag kan äta det varje dag.


Hejhej, jag har just nu en foto tävling på min blogg, temat är sommar och det skulle vara super skoj om du vill vara med! du behöver inte vara "bäst" på att fota! direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/june/foto-tavling.html#comment

Allt bra? :)

2012-06-10 // 18:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback