I found a way to let you in

Wow, de har verkligen ändrat om på blogg.se
Eller kanske inte på framsidan men för oss som bloggar har de gjort det. Får se om jag listar ut hur allt fungerar eller inte. Hoppas på att det funkar någorlunda som innan.
 
Anledning till varför jag inte har bloggat kommer jag svara på nu!

Onsdags

I onsdags kom underbara Cassie hit runt halv två. Hon lämnade sina saker här och sedan gick vi vidare till Liseberg. Väl där satt vi och väntade på Ulrik Munther. Träffade lite människor från min skola som jag vanligtvis knappt pratar med. När han väl började var jag hur trött som helst men vi stannade hela tiden. Dock tyckte vi båda synd om honom eftersom att hans röst sprack halvvägs in i konserten. 
 
När vi lämnade Liseberg bestämde vi oss för att gå hem. Det var tur för när vi närmade oss Avenyn hörde vi hur mycket musik som helst. Självaste Nelly Furtado hade genrep inför MTV World Stage. Det var helt overkligt att få se henne. Men vi stannade i ungefär fem minuter för att sedan fortsätta hemåt. Vi åt och sedan gick vi och lade oss.
 

Torsdag

Jag och Cassie hade sagt att vi skulle gå upp halv sju. Hej hå det gick ju inte lika bra som planerat. Cassie var sjuk på grund utav pollen och jag var hur trött som helst. Vi gick iallafall upp och åt frukost. Därefter bestämde vi oss för att somna om lite så vi skulle bli piggare. Runt elva gick vi upp, Cassie åkte hem och jag började fixa mig. Runt halv två träffade jag Carro och vi satte oss i kön till MTV World Stage. Loreen hade genrep och hon var otroligt grym. Efter några timmar släppte de in oss och vi fick stå längst fram, den känslan var otroligt skön. Vi dansade, skrattade, hoppade och fick se Tove Styrke, Loreen, B.O.B. och Nelly Furtado. Oförglömlig kväll!


Fredag

Mamma, min styvpappa och jag åkte iväg till några kompisar till familjen. För att göra en långdag kortfattade så var min midsommar underbar. Vi åt gott, drack gott, spelade kubb, sjöng, jag myste med en en månads gammal bebis, tittade på tv och dansade. Vi kom hem otroligt sent men det var lätt värt det. 


Hanna

Låter som om du har haft en kul vecka! ;)

2012-06-24 // 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback