Cause they stick up for me

Folk frågar mig ofta varför jag gillar olika kändisar. De jag gillar är de som har gjort en stor påverkan på mitt liv. Vissa texter betyder mycket för mig, personen i frågan kanske betyder något för mig, vi kanske har samma bakgrund, vi kanske brinner för samma saker. Men framför allt brukar jag gilla artister som är de själva. De som inte låtsats vara någon de inte är. Det är så jag hittar artister jag gillar, speciellt de som utvecklats via ett tv program. Då kan man få veta mer utav en person. Det är oftast svårast att gå den vägen. Du får snabb lektioner av vad kändisskapet handlar om, inte exakt fakta. Men det var inte det jag skulle prata om. Utan jag skulle säga att personer som är säg själva är de som gör stört påverkan på mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback