Liseberg + B kändisar

Okej, så det hemliga var att jag skulle till Liseberg, nöjesfältet! Intressant, eller hur? Nä men jag haft mycket skoj. Blev intvingad i Spökhotellet Gasten. Till och med innan vi gick en var det en man som såg äcklig ut, tack! Jag gick för det mesta och blundade där inne men blev ändå rädd? De började typ ta på mig och då ville jag bara ut. Jag vann inget denna gången dock, men jag spelade bara tre gånger. Nu har jag nyss vart ute på en kortis med hunden och ska börja städa ordning mitt rum. Besök ikväll och då måste det se fint ut, eller hur? Just det, såg Olle och Emil Elton (de var med i Idol förra hösten) hela tre gånger idag! Lite kul faktiskt! Hoppas ni alla har haft en bra dag och att den fortsätter bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback