You're the light that feeds the sun in my world

Vaknade precis och kan inte somna om, kul!
Har lite panik eftersom att min mobil håller på att uppdateras och det tar hundra år så jag kan inte ställa min klocka.
Främsta anledning till att jag var vakna var ett astma anfall, fick ett igår också.
Dom är inte roliga kan jag säga.
Som ni ser så har mina senaste rubriker bara vart Justin texter, tänkte att det kanske är roligare med låttexter som rubriker än bara tråkiga rubriker. Jag går efter min spotify lista så ja, det kommer vara väldigt mycket Justin eftersom att han är först på listan.
Nu ska jag iallafall ta en ipren och sedan försöka somna om. Mår jag bättre ska jag gå till skolan. Tråkigt värre.
Ta hand om varandra.
xoxo Louise



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback