But everything we have is stuck in the moment

Dag 1 - Presentera mig själv

  • Mitt namn är Louise. Burgos är egentligen inte mitt riktiga efternamn utan det är min farmors flicknamn och jag har oftast det som mitt efternamn på internet.
  • Jag är född och uppväxt i Göteborg. Jag har flyttat sammanlagt sexton gånger. Ibland har det vart skönt och ibland väldigt jobbigt.
  • Jag fyller snart femton år vilket ska bli så awesome eftersom att fler dörrar öppnas.
  • Jag älskar musik, det är mitt liv.
  • Jag älskar att dansa.
  • Teater är också ett stort intresse.
  • De flesta artisternas fans kallas för något och jag tänkte rabbla upp några namn som jag har: Brat (Cher Lloyd), Directioner (One Direction), Belieber (Justin Bieber) & Heatbeat (Jessie J).
  • Jag är halvsvensk (mammas sida) och halv bolivian (pappas sida) vilket jag är väldigt stolt över.
  • Jag vill flytta till Stockholm när jag börjar gymnasiet och sedan till London när jag har pluggat klart i Sverige.
  • Jag har några så kallade "internet vänner" men jag har endast träffat en.
  • Jag har sex personer som jag kan berätta allt till.
  • Jag har tänkt att söka till "The X Factor - Sverige"
Ja, det var lite små faktan om mig själv och imorgon ska ni få höra om min första kärlek, spännande!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback