Trött

Ligger i min säng och pluggar svenska.

Blev ingen skola då jag spydde lite. Mysigt värre.

Imon ska jag verkligen till skolan. Det har jag bestämt mig för! Plus att vi slipper gå ner till Bjurslätt och sedan gå upp till skolan igen. Fast vi måste kolla filmen Super Size Me som är sjukt äcklig. Jag mådde inte direkt bra igår när jag var i skolan så tittade vi på den. Fräscht!

Men jag ligger här i min säng och drömmer mig bort. Jag har haft en dröm sedan jag var liten. Den kommer hänga kvar tills jag uppfyller den. Det är att bli känd. Varför vet jag inte. Jag har alltid velat bli känd. När jag var liten ville jag att en släkting skulle vara det så att jag automatiskt blev det. Nu är det min tur att försöka.

Ja, men ni ska inte få veta precis allt! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback