Sherlock Holmes

Tittade på Sherlock Holmes. Nu älskar man båda de filmerna! När det är slog motion är det absolut bästa i hela filmen!

Pratade med pappa om 1D, jag är jätteledsen och båda mina föräldrar försöker att muntra upp mig genom att säga "Louise, det kommer andra chanser". Jag tror helt ärligt inte det. Det här var min andra chans men dom lät mig inte ta den. Men skit samma. Julle kanske ringer mig så att jag får prata med någon utav dom :) men endast om hon har tid.

Just nu är jag helt ensam hemma och väntar på att Grammy galan ska börja. Hoppas att jag får vara där någon dag. Att få bli nominerad och få vinna. Min största dröm.

Men, ja. Ta hand om varandra




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback