Louise, Louise, Louise...

Varför bloggade jag inte igår för? Det fattar jag inte. Igår så satt Hannah och Carro och kollade på film hela morgonen medan jag sov, trevligt sällskap jag är. Nä men sen fick jag svar att jag inte får åka till Stockholm, skit sur och ledsen!

Hannah och Carro stack hem och jag satt och tröstade mig genom att titta på Disney Channel, ja, typicall me. Sen tittade jag på Melodifestivalen och min älskade Ulrik gick vidare. Min styvmamma jobbade på efterfesten och hon tänkte ringa mig och släppa in mig men ne, det gick inte.

Idag har jag inte gjort så mycket. Vi åt nyss kinamat och nu läser jag 1D novell och ska snart fixa mig för att dra på bio med pappa och min styvmamma. Men, kanske ett inlägg senare om hur deprimerad jag är över att 1D är i Stockholm imon




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback