I'm better of better of this way

Puh!
Vaknade otroligt sent idag. Mormor kom förbi och hon, jag och mamma åkte iväg. Först köpte vi virusskydd till min mac som var otroligt billigt. Sedan bar det av till bäckebol där vi köpte varsitt par skor. Sedan åkte vi till backaplan där mamma köpte träningskläder och jag köpte två tröjor.
Det kanske kommer bild på veckans inköp sedan :)
Jag har bara suttit vid datorn sedan vi kom hem. Såg att jag hade fått lite mer kommentarer på min novell och då blev jag jätteglad!
Juste, när vi står inne på Cubus och kollar tröjor börjar dom spela 1D's låt I Want. Jag börja fangirla som bara den. Mamma och mormor tittade på mig som om jag vore dum i huvudet. Senaste jag var där med Jacqueline börja de spela Cher Lloyd's låt Want You Back. Har man tur så har man.
Nu ska jag kanske koka lite nudlar för jag har knappt ätit något på hela dagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback