And I'm in pieces, baby fix me

♥ Dag 6 – Min dag

Min dag började typ 7 imorse när jag gick upp och kollade på tv. Somnade om i soffan och vaknade av att pappa väckte mig och bad mig gå ut med Daddy. Jag gick ut med honom, kom hem och somnade om.
Mormor ringde mig och bad mig komma ner och kolla på en tröja som hon håller på att fixa. Gick upp igen och pappa stack hemifrån. Sen ringer han mig och säger att Lalita väntar på mig på stationen och måste skynda mig dit. Letade efter henne i 40 minuter och fick sedan reda på att hon hade gått in i nordstan för att hon trodde jag var där. Vi gick hem och sen fixade typ hela familjen mat. Sedan gick jag och Lalita och handlade lite glass. Tittade sedan på Melodifestivalen och älskade verkligen Loreens låt!!! Åh, vad bra hon var. Jag och Hannah har fan-girlat massa på skype. Nu ligger Lalita bredvid mig med datorn i knät och sover. Hon skulle kolla Top Model Sverige men det slutar med att jag tittar på det nu.

Nu ska jag göra mina novell läsare glada och blogga där.

Ta hand om er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback