Trött men ändå pigg?

Okej. Så jag somnade runt klockan tio med datorn i knät och jag lyckades lägga ner den på golvet. Mamma kom och in och sade godnatt någon gång under kvällen och sedan vaknar jag skit pigg halv tre? Vad är det för skit? Och det är liksom helt onödigt att ens försöka sova nu. Har legat och messat lite och kollat på tv men nu börjar jag bli riktigt rastlös! Är så himla sugen på något också och jag har ingen aning när affären öppnar på lördagar. Men jag ska försöka att hålla mig vaken minst till klockan nio ikväll och sedan gå och lägga mig! Får se hur den planen går dock... Jag är liksom trött nu men jag kan bara inte sova! Då kommer jag sova bort hela dagen och sedan vakna ikväll? En powernap kanske hjälper men inte allt för länge! Får väl dricka hundra koppar te idag? Och kaffe!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback