Söndag

Okej, så idag vaknade jag exakt klockan tio! Låg kvar i sängen i ungefär en timma och kollade på tv innan jag begav mig ut till vardagsrummet för att se Harry Potter filmen som var på. Hela familjen satt ganska länge i sofforna innan min mage gav ifrån sig världens tjut som var ett rop på mat. Mamma sprang och handlade snabbt och sedan åt vi väldigt mycket mat. 
 
Efter maten satt vi i flera timmar och spelade sällskaps spelet Trival Pursuite, även förtkortat TP. Självklart förlorade jag eftersom att spelat var skit svårt. Men men. Efter det fick jag världens magont som jag fortfarande har vilket har sänkt mitt humör en aning. Hjälpte mamma att lägga in massor utav låtar på hennes dator också, gud vad seg den var... 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback