Min jul

Puh! Äntligen kunde jag faktiskt få sova ut. I måndags åkte jag till min farfar för att fira jul med pappas/farfars familj. Fick inte så många julklappar men det gjorde inte så himla mycket. Min julafton var rolig men vart så himla trött framemot kvällen så jag och min faster/kompis (vad man nu ska kalla henne? Hon är lika gammal som mig, så ja) somnade i soffan runt elva eftersom att vi vart igång hela dagen. Men jag tror jag kom hem runt ett på natten. 
 
I tisdags var det dags för att åka till min farmor. Det var bara hon, hennes barn och barnbarn. Alltså inga respektive. Fick ytterliggare några julklappar där som jag blev glad över. Åkte hem ganska tidigt och lade mig i soffan med pappa och kollade på en film. Senare runt tio åkte jag hem till mamma och blev överrusad med typ hundra paket? Hur gammal jag än blir kommer mamma nog alltid vara den som köper mest julklappar till mig. Alla är klockrena också! 
 
Igår åkte vi då hem till min mormor för att fira med mammas familj. Åt en riktigt god middag, min mormor är mestare på att laga mat! Sedan fick jag några små paketer av min mormor och min morbror. 
 
Min jul har vart riktigt bra i år. Känns bara lite konstigt för jag har inte haft någon riktig julstämning alls och så PANG så kom allt på en gång? Men det är väl ganska skönt att det är över. Nu blickar jag framemot det sista på detta år!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback