Lisebergs skitjulbord

Fy vilken jobbig vecka detta har vart. Det har vart rena berg-och-dalbanan vilket har resulterat i dålig uppdatering! Men nu ska jag göra så gott jag kan för att hålla den uppe så länge som möjligt? 
 
Okej, så idag har jag då vart på Liseberg. Vi åkte dit mest för att åka dit. När vi väl kom dit så vart vi skit hungriga och det slutade med att vi åt en äcklig julmiddag och det fanns inte ens köttbullar? Ja, men vi köpte lite julklappar och jag fick köpt min årliga julgranskula! Det är en tradition som vi har haft sedan jag fyllde sju. Eller vi köpte tio då och när jag var elva började vi köpa varje år? Ja, så var det. Och jag lyckades vinna mögelost och pappa vann marsipan. Snäll som han är gav han bort lite till en liten flicka som inte vann något! Himla gulligt!
 
Men förövrigt har jag väl mest kollat på Gossip Girl skulle jag tro. Bestämde mig för att se hela serien från början och nu har jag kollat typ minst ett avsnitt per dag sedan förra lördagen eller något sådant! 
 
Bjuder på en mysig bild på mig och Joanna från i våras när vi hade konfirmationsträff/avslutning


El

Nja bra är en överdrift, men haha jag är skit dålig!

2012-12-25 // 12:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback