Jungru Maria, herself!

Äntligen hemma igen! Har vart i kyrkan från klockan två och övat som bara den! Idag var det nämnligen dags för julspel av oss unga ledare och jag fick spela självaste Jungfru Maria, Jesus mamma. Blev dock lite jobbigt eftersom att jag fick mina repliker idag och vi skulle sjunga massa låtar som jag inte kunde. Blev väl halv bra då jag var tvungen att titta på massa fusklappar och stå och mima när vi sjöng, men men. Allt gick bra, hoppas jag!
 
Nu ligger jag i min säng och är proppmätt. Ätit massa lussbullar, peppakakor, middag på det och druckit massa julmust. Väldans gott men ganska onyttigt. Nu ska jag kolla klart på filmen jag påbörjade igår och sedan ska jag nog köra maraton med julkalendern. Borde se den eftersom att det faktiskt har vart min favorit genom alla år! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback