Håltimmor?

Snacka om jobbig dag. Skyndade mig imorse och lyckades hinna med bussen. Satt nästan och sov hela vägen till skolan. När man väl kommer fram får man reda på att man har två timmar sovmorgon! Tack, för den. Ne men, så jag och mina två kompisar satt typ inne på en toalett och väntade i två timmar, där inne åt jag även min frukost, var så himla hungrig! När vi väl började och skulle ha hemkunskap så skulle vi bara städa. Så vi drog i gång stereon och när mina favoritlåtar kom på en lång rad blev man bara ännu mer peppad. Slutade en timme tidigare från den lektionen så då hade jag helt plötsligt TRE timmars håltimma, vilket resulterade till att jag åkte hem. Sista lektion var bara film men jag fick även reda på mitt prov resultat.
 
Nu ligger jag hemma i min säng och försöker andas ut lite. Var ganska stressad över att det var så mycket hål i schemat idag, och bara en lärare var borta? Ne men nu ska jag sätta mig lite och skriva skulle jag tro. Börjar även bli trött, blir förhoppningsvis en tidig sänggång. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback