Gårdagen

Så igår stack jag ju iväg så att jag var framme vid 5 på McDonalds. Där satt vi typ i en timma innan vi bestämde oss för att gå och kolla om det fanns någon som släppt sina biljetter på bio. När vi väl kom dit fanns det ingenting, verkligen ingenting på bio! Vi gick runt lite runt omkring innan fem av oss bestämde oss för att åka och spela Laserdome. Vi spelade mot två andra killar som spelade sönder oss (allvarligt talat) och efter 40 minuter var deras tid slut så då fortsatte vi andra att spela. Sedan spelade vi i 20 minuter till och efter var jag helt slut. Vi stod ute i kylen och bara tog det lugnt i en stund och sedan åkte vi hemåt.
 
Var väl hemma runt nio. Jag åt, lade mig i soffan, startade en film och sedan somnade. Någon gång under natten har jag gått in och lagt mig i min egna säng och jag kommer ihåg att jag kastade strumpan på katten som låg på golvet? Hm... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback