Namnsdag

Hej på er!

Idag har jag vaknat utvilad och det är så skönt! Jag är inte ens trött? Och när jag vaknar har jag fått namnsdags gratulationer. Hur bra började inte denna dagen? Jag har vart ute på en promenad med min hund och just nu ligger jag över HELA min säng. Det är jätteskönt att känna sig utvilad vilket jag inte alls gjort på länge.

Jag ska dra mig upp ur sängen och sätta mig och plugga faktiskt. Det är skönt att få allt gjort och känna att du inte har några läxor kvar. Mina vänner vill ha med mig på bio men vi får se. Det beror helt och hållet på hur mycket jag gjort och om jag orkar. Nej, nu ska jag nog äta något.

By the way, är det någon som vet vart man kan se hela MTV WORLD STAGE?



Hannah

Bio imon?

2012-08-26 // 12:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback