I lost control and there's no doubt

Ville slänga in ett inlägg innan jag ska sova.
 
Jag har haft en underbar dag. Vi har för det mesta skrattat, i alla fall jag. Det var vår första riktiga skoldag med riktiga lektioner, vi fick nya böcker, osv. Sista året känns ganska bra, vi har ett ganska så bra schema. Dock ska jag mejla min mentor och kolla om jag kan byta till min vanliga grupp av olika anledningar. 
 
Har för det mesta myst med min hund hela dagen, skrivit och lyssnat på musik. Imorgon börjar allvaret. Ska plugga ihjäl mig hela nian, det behövs om jag ska komma in på den linjen jag vill. Det finns inget som heter "jag orkar inte" längre. Nu är det bara att göra det, även om man inte orkar och är trött. Ska jag ha bra betyg då måste jag faktiskt kämpa. Jag kan bara se fram emot allt annat roligt som ska hända under hela nian. Men ska jag göra dessa saker, då MÅSTE jag kämpa. Jag har satt upp höga mål för mig själv i år, så är det bara. 
 
Hoppas i alla fall att alla har haft en bra dag. Imorgon blir min första idrottslektion, undra hur dålig min kondition är? Herregud, jag vill inte ens veta!
 
Ja, jag vet att jag ser otroligt trött ut, och sanningen är att jag är det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback