Everybody seems so famous

Äntligen har jag internet. Det är så att jag inte har haft tillgång till internet hos min pappa. Eller, jag har haft det men bara på mobilen. Då har blogg.se appen bråkat som bara den och jag har inte kunnat göra några inlägg. Men nu är jag tillbaka och ska blogga så mycket jag bara kan! 
 
Jag har sprungit bort och gått en runda med min hund och har inga andra planer för resten av dagen. Väntar mest på att min mamma ska komma hem så vi kan umgås. England var helt fantastiskt och jag ska lägga in alla bilderna i min dator så fort som möjligt! Det blev inte så eftersom att jag var barnvakt dagen efter att jag kom hem och efter det åkte jag hem till pappa. Ja, men veckan har vart bra och igår hade jag en underbar dag i värmen. Jag hoppas ni har haft en bra dag. Nu ska jag förbereda lite saker på bloggen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback